Thursday, June 4, 2009

Satin Lips - Lip MAsk n Lip Balm




LIP MASK & LIP BALM




Ramai di kalangan wanita mengalami bibir kering, kusam dan kehitaman. Biasanya bibir kering mungkin kerana kekurangan air dalam badan. Bibir kusam pula kerana merokok atau pemakaian lipstik yang mempunyai pigment yang tinggi atau di panggil 'LEAD'.


Jadi semasa anda ingin membeli lipstik, selidik dulu samada lipstik tu jenis yg tahan lama atau tidak? Selalunya jenis yg tahan lama akan merosakkan bibir. Lipstik yang murah pun begitu juga, tetapi ada juga lipstik yg berjenama terkenal boleh merosakkan bibir anda. Ini semua adalah kerana kandungan lead tersebut.Wanita tidak sedar yang apa saja lipstik yang dioles di bibir itu boleh mendatangkan bahaya dan keburukkan akibat bahan yang terkandung di dalam sebatang lipstik.



Oleh itu saya ingin berkongsi produk bibir ajaib yang saya rasa telah membantu ramai orang dalam mendapatkan bibir yang lembab, cantik dan menarik.




Produk ini ialah Satin Lips Lip Mask dan juga Satin Lips Lip Balm.


Caranya dengan meletakkan sedikit sahaja di hujung jari anda dan sapukan ke bibir, biarkan selama 2 minit, kemudian gosokkan secara membulat sehingga keluar lapisan kulit kering jika ada, bersihkan dan keringkan dan oleskan pula Lip Balm bagi melindungi bibir tersebut.




Amat mudah dan tak sampai 5 minit untuk mendapatkan rawatan bibir yang cepat.Hasilnya bibir menjadi kemerahan, dan nampak lebih tegang serta lembut dan halus. Tak percaya kena cuba dulu baru tahu.Pemakaiannya hanya sekali seminggu untuk Lip Mask dan untuk hariannya bolehlah memakai Lip Balm sebelum memakai Lipstik




No comments:

Post a Comment